Jom Klik

Ahad, 11 Januari 2009

semoga impian yang ku impi jdi reality

Tahun nie tahun baru bagi masihi dan hijiriah berlaku lebih kurang tarikhnya.. 1 Muharam 1430 bersamaan 29Disember 2008 dan 1January 2009 bersamaan 4 Muharam1430.
rasa nya belum terlambat untuk aku mengucapkan "Selamat Tahun Baru" kepada semua teman- teman dan rakan-rakan.
Semoga dengan kedatangan tahun baru nie akan memberi aku kekuatan untuk mengharungi cabaran dan dugaan yang tak pernah putus...Aku berharap segala akan berjalan lancar..

Hidup kalau xde cabaran ibarat hidup yang kosng..tue la pendapat semua orang.
Aku berharap keluarga,kerjaya,kehidupan(3K) akan berjalan dengan baik dan paling ku harapkan tunangan ku menyayangi dan mencintai ku sebagai mana aku menyayangi dan mencintainya..semoga pelamin impian ku mnjadi reality...Amin

Tiada ulasan: